Statistika – nuda číslo 2013


Kuk na uplynulý rok

Kuk na uplynulý rok

Pojď se se mnou podívat zpět na rok 2013 ze sportovního hlediska – aneb Jak jsem vlastně letos nic nedělal. A je to tady, konečně jsem se dostal ke svému každoročnímu zveřejnění toho, jak jsem se věnoval sportu. Každý rok jsem si tuto statistiku dával do statusu na Facebooku, ale letos to udělám prostřednictvím blogu. Dopředu musím říct, že je to opravdu děs a bída.

Drakouš -horské kolo

  • Najeto: 1 153 km
  • Doba na kole: 59 hod 58 min
  • Spálené kalorie: 32 652 kcal
  • Průměrný tep: 139,60 tep/min

Japko – silniční kolo

  • Najeto: 1 399 km
  • Doba na kole: 51 hod 27 min
  • Spálené kalorie: 30 075 kcal
  • Průměrný tep: 151,29 tep/min

Trenažér – nuda v pokoji

  • Doba na trenažéru: 35 hod 29 min
  • Odhadem ujeto: 1100 km
  • Spálené kalorie: 20 043 kcal

Běh – boty a ven

  • Odběháno: 29 h 36 min
  • Spálené kalorie: 19 191 kcal
  • Průměrný tep: 162,39 tep/min
  • Odhadovaná vzdálenost – 290 km

Brusle – kolečkové a po 1. po asi 15 letech jsem na nich stál loni

  • Najeto: 1 hod 34 min
  • Spálené kalorie: 627 kcal
  • Průměrný tep: 105,5 tep/min

Celkem jsem letos sportoval 179 hod 49 min a spálil něco přes 83 397 kcal a na kolech jsem najel jen 2 592 km (ještě je tam jeden malý drobek). K tomu bylo doma ještě nějaké to domácí posilování – kliky, leh-sedy, výpony a dřepy. Jak jsem psal, je to slabé, celkové výkony jsou jen na 1/2 roku 2012! Sám vím, čemu všemu můžu tuto změnu přičíst – hlavně lenosti. Proto v roce 2013 budu makat více!

Pokud chceš a používáš program Strava můžeš sledovat můj profil. Od prosince ho začínám používat na pravidelně pořád. Do teď to bylo pouze sporadické.

11 thoughts on “Statistika – nuda číslo 2013

  1. To asi nemám olikovat, ne? :-))
    Nejvíc mi vadí, jak přestěhováním do města MHD plného aut odpadlo to každodenní ježdění na kole. Myslím, že jen tím běžným polabským posouváním po městě plus docela častými „jedu se projet“, jsem kdysi najezdila víc než ty loni „makáním“ :-))))))
    Také jsem se od nového roku (s tím, jak přibírám a přibírám) dala na větší fyzickou aktivitu. Dnes to vidím na návrat pěšky z města. Aspoň ta chůze. A o víkendu má být snad i na to kolo… malá se včera rozčilovala, že ji nechci pustit do obchodu na kole, jen na koloběžce. Jo, člověk nabídne prst… :-)))

    • Asi ani ne :-(.

      Já bych do práce dojížděl – cca 40 km, ale nemám tam sprchu a ani kam dát kolo.

      Věřím. Já makáním kdysi najezdil víc. Jo, na škole bylo víc času.

      Pěšky je fajn, ale nebaví mě to. Navíc denně, když jdu do práce, dám okolo 9000 kroků (mobil mi je počítá).

      O víkendu na kolo – jasně – také to plánuji :). Ale nevím na kterém a kam :-D.

      • Našel jsem zatím jen jednu aplikaci, která je dodávána s jedním hodně drahým telefonem. U těch aplikací je problém, že moc neměří ve Stand-by módu.

        Ale krokoměr (pedometr) se dá sehnat už kolem 500,-. Trochu jsem to projížděl – asi koupím mamině, protože její telefon toto neumí :-D.

        Ale je fakt, že 31. 12. jsem místo vyjížďky byl na procházce.

        Jo a dneska na kole – můžu říct, že nesnáším koně a koňáky.

    • Naštěstí povalováním člověk žádné kalórie nenabere a stále ještě může jíst… ale jen do bazálního metabolismu 🙂 Ale když jsem to zjistila, byla jsem příjemně překvapená. Hlady neumřu a můžu se pořád povalovat, hurá 🙂
      Ale bohužel jsem asi moc jedla sladkého a loni jsem dosáhla úctyhodných plus mínus 3 kila navrch 🙂 Já chápu, je to slabota 🙂 Celkově asi 6 kg navrch oproti tomu, co je pro mě tak asi nejideálnější.
      Jenže pak příjdou „kamarádi“ a hlavně „kamarádky“ a začnou mi říkat, ať nešílím :-))) A to ani nešílím :-)) Přes vánoce jsem bez šílení nabrala kila 2 :-))) Můj organismus z toho xletého zanedbávání asi radost už nemá vůbec žádnou… ale hlavně že nešílím :-))))

      • Já právě chci zase dobu, kdy jsem se cpal až nechutně moc. A nic jsem nenabíral. Ale to byl rok, kdy jsem opravdu tvrdě trénoval a pořád něco dělal. Ta fyzička byla úplně někde jinde a i na závodech to bylo poznat.

        Bohužel nejsem Ektomorf, který nenabírá :-(. Jakmile se přestanu hýbat, hned jsou tu kamarádi špeky… 😦

        Ty 2 kg přes Vánoce jsou náhodou v pohodě, pokud neubyla svalová hmota :-D.

  2. Pingback: Temné stíny aneb jak bylo | nikde Nikdo

Napsat komentář